tjuren..........

Hej har vart bort hela kvällen med mitt förra helt fantastiska lag<3ni är bara för goa.Vi börja kvällen med att åka till Skultorp för att spela Laserdome som var jätte kul.:)haha  ,jag sköt 1,344 skot och träffade 68 ,undra varför jag sköt så mycket,jag vet faktiskt inte:)jaja jag gick inte minus utan plus med några få poäng:)Efter det kom en utav våra tränare med en grej vi skulle få göra,vi fick göra eller rida rodeo(eller hur man nu säger)rodeo är att man får åka på en tjur och man ska försöka att inte åka av.Jag klara mig i 42 sek ,inte så  bra men jag var faktiskt jätte nervös (kanske inget att skylla på men,men)sen så åkte vi hem till en ledare och åt pizza och sjöng singstar,som också var jätte kul.Hoppas att ni har haft en lika rolig kväll som jag har haft,nu ska jag snart sova är jätte trött nu,men i morgon så ska jag in och titta på när min klass spelar klassbollen,ska bli jätte roligt (dom) vi är jätte duktiga.Vi har faktiskt en etta medalj och en 3:a.Ha det så bra puss och kram Wilma<3vad kul att så många följer vår blogg nu ,fortsätt med det och tveka inte på att lägga en kommentar<3RODEO:)
laserdome.

Kommentarer
Postat av: Farmor!

Vad kul med allt som händer...Ska bli skoj att träffas i morgon...♥

2011-05-28 @ 22:14:56
Postat av: myssan the one and only

min pappas gamla tjej jobbar där, så åkte dit ganska ofta xD

2011-05-28 @ 23:32:17
URL: http://myowndiiary.blogg.se/
Postat av: wilma<3

Hej ja´det är kul när något händer,jag är ju här nu men det är jätte kul<3okej,så då har du testat den,det är ju ganska läskigt:)

2011-05-29 @ 15:14:07
URL: http://nellwilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0