det sista vi gör innan vi säger hej då!

Hej alla sötisar,nu så är man hemma från skolan eller har typ vart det  3,5 h.Har bara matte tills i morgon så det är ganska chill:)!och jag har börjat längta till liseberg som vi ska till om typ 15 dagar!!!!!:)ska lungt åka atmosfear när i är där!:)ni får tänka på mig hur nervös jag är när jag sitter där på toppen:)17 dar till skolavslutningen,ska bli så gött.vad ska ni göra i sommar? jag ska iafall åka till ullared i 2 dagar,liseberg,öckerö,malmö,karlskrona,gå på en tekink kurs  och mycket mera och helt enkelt leva livet!:)här får ni lite bilder på köpet:)japp ha en bra dag!puss och kram Wilma


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jap o det är fullt upp hör jag...sen ska ni ju till farmor o Göran i helgen ska bli super kul,...♥

2011-05-31 @ 19:39:54
URL: http://nellwilz.blogg.se/
Postat av: Wilma

Japp det är fullt upp men nu är jag ledig,det ska bli sjukt kul vi syns och ha det bra puss pch kram!

2011-06-01 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0